journey to become a better person

welcome..=)

Wanita itu ibarat epal. Buah yang tidak berkualiti amat mudah dipetik.Ia beguguran di tanah.Tapi epal yang tidak mampu dibeli, berada dipuncak.Susah dipetik susah digapai.Mahkota seorang gadis adalah sifat malu.Apabila hilang sifat malu,hancurlah maruahnya.Mereka sanggup jatuhkan martabat tingginya supaya dijamah orang lain.

New job..new routine..new passion


Salam semua..kalini nk cte psl kja baru lak..actually xdela bru sgt..dh nk msuk 4bln pn..

I'm officially start keja ni pd 1st oct 2012. Bermulalah khdpn baruku ditmpt yg baru n suasana yg baru..xtau nk expect apa sgt sbb msh xbrpa jelas dgn kerja yg bakal dilakukn.

Bulan pertama sgtlah rilek smpikn rasa mcm mkn gaji buta n rsa bersalah..tp ada sorg kwn kata,kita dikira mkn gaji buta kalau byk keja yg nk dibuat tp kta ngelat n xsiapkn kja yg diamanahkan..tp dlm situasi akuni lain,dh mmg xde kja yg dibuat..nk wt cmne kn?hihi..mgkn jgk nk bg masa utk aku brht sbb aku cuma rest 2 harijer lps resign dr tmpt lama..

Setelah sebln,kesibukan dh bleh terasa (sbnrnya xdela bz mna klu compare ngan tmpt kja lama,tp kira okla dr xde kja nk wt lgsgkn..hihi)..alhamdulillah,aku rasakan yg aku makin berminat dgn rutin baruku..xpnh terpkr sblmni yg aku akn menceburi bdg pndidikan ni n nmpknya jiwa aku mmg serasi dgn kja ni..

Finally,harapan aku spya aku dpt menyumbang dlm membtk generasi seterusnya bkn shja berilmu dlm bdg mrka tp jga mempunyai sahsiah n akhlak yg tinggi..

0 celoteh:

Post a Comment