journey to become a better person

welcome..=)

Wanita itu ibarat epal. Buah yang tidak berkualiti amat mudah dipetik.Ia beguguran di tanah.Tapi epal yang tidak mampu dibeli, berada dipuncak.Susah dipetik susah digapai.Mahkota seorang gadis adalah sifat malu.Apabila hilang sifat malu,hancurlah maruahnya.Mereka sanggup jatuhkan martabat tingginya supaya dijamah orang lain.

After 2 years


Setelah 2 thn menyepikan diri,tba2 arini terasa nk tulis entry baru (xtermasuk post psl kerja ksgtu,sbbtu xde update psl diri sendiri..:p)..Last post berkenaan aku melangkah ke alam pekerjaan..ya dh lbh 2 thn aku bekerja & guess what?aku dhpn bertukar keja..

Langsung xpnh update psl keja aritu..tup2 bila update dh tkr keja lain..hehe..itu menunjukkan betapa bznya aku bla melangkah ke alam pekerjaan ni..hurm..my first job tu mmg bz yg amat..slalu xda masa utk diri sendiri,kebnyakan masa dihbskn kt tmpt keja..tu yg tersadai blog ni..tp itu adalah the most valuable experience yg aku dpt..alhamdulillah kerja skrg pn best dan aku lbh byk masa utk diri sndri,keluarga,kwn2 & org tersyg..tp krja pertama akupn best..pengalaman yg sgt berharga yg xmgkn aku dpt dimana2..

Bila bersembang dgn new colleague(hrp betulla ejaan ni)..ramai yg kagum sbb aku dpt berthn di catering shgga 2 thn..buatkan akupn kagum dgn diri sendri..byk kngn pht & mns yg dh aku lalui..penglaman tula yg membentuk aku mnjadi insan yg lbh berani utk menghadapi stiap cbrn yg mndtg..pengalamn dan rakan yg xkan dpt aku lupakan..aku slalu tringt kwn2 di tmpt keja lama..hrp2 xakan lost contact dgn mrk..miss all of u so much..

oklah..stakat nilah dulu..lg byk tulis psl keja lama lg rndu rasanya..huhu..berhrp blogni akn trus diupdate pda hari2 mndtg..bye2..=)

0 celoteh:

Post a Comment