journey to become a better person

welcome..=)

Wanita itu ibarat epal. Buah yang tidak berkualiti amat mudah dipetik.Ia beguguran di tanah.Tapi epal yang tidak mampu dibeli, berada dipuncak.Susah dipetik susah digapai.Mahkota seorang gadis adalah sifat malu.Apabila hilang sifat malu,hancurlah maruahnya.Mereka sanggup jatuhkan martabat tingginya supaya dijamah orang lain.

1st time..


tomorrow is d 1st tym aku akn attend 2nd interview..n actually aku mmg b'hrp dpt kerjani..semoga dipermudahkan interview ku esok n semoga interviewer dibukakan hati utk mengambil aku bekerja..harap sesiapa yg membaca tlg doakan utk aku skali yer..aku dh berniat,klu dpt kerjani..1st gaji aku nk belanja kwn2 rpt aku mkn..dh lama xhang out dgn diaorg sbb xde bajet..huhu..ya ALLAH..permudahkanlah segala urusan ku dan proses temuduga ku esok..amin..

0 celoteh:

Post a Comment