journey to become a better person

welcome..=)

Wanita itu ibarat epal. Buah yang tidak berkualiti amat mudah dipetik.Ia beguguran di tanah.Tapi epal yang tidak mampu dibeli, berada dipuncak.Susah dipetik susah digapai.Mahkota seorang gadis adalah sifat malu.Apabila hilang sifat malu,hancurlah maruahnya.Mereka sanggup jatuhkan martabat tingginya supaya dijamah orang lain.

berwajah baru


setelah bertungkus lumus,akhirnya berjaya gak menghasilkann rupa bentuk blog yg lebih ceria dan sedap mata memandang..hehe..hrp2 org lain pun ska tgkla..hopefully kalini smgt aku utk berblogni kekal lama..utk pengetahuan sesiapa yg membaca,b4 ni ak dh pernah wt blog..tp atas sbb2 yg aku sndri pn xpsti,aku rasa bosan n menyampah tgk blog aku sndri..pas2 aku delete..hehe..tba2..di kala mgu exam menjelma,aku tetiba terasa nk start blogging smula..hehe..eh,dh lari topik lak..k la dh xtau nk tulis apapn..bye2

0 celoteh:

Post a Comment